WINACTIE|Primark Giftcard t.w.v. €50!

Als ik het woord ‘Primark’ zeg worden de meeste meisjes helemaal wild. Ik hoor ook bij die categorie. Gelukkig komen er steeds meer Primark vestigingen door heel Nederland, en wordt de winkel daardoor wat toegankelijker. Morgen ben ik er weer bij met de nieuwe opening van Primark in Den Haag en ik heb een leuke verassing voor jullie!

IMG_20140930_121344Misschien kunnen jullie nog herinneren dat ik €50 had gewonnen met de foto uit dit artikel. Omdat ik jullie wil bedanken voor alle leuke dingen die ik mee mag maken, doordat jullie mijn blog lezen, heb ik besloten mijn Primark giftcard deze keer niet zelf op te maken, maar te verloten op mijn blog. Speciaal voor kerst wil ik jullie dit kleine kadootje geven!

Wat moet je doen?

* Laat een reactie achter dat je mee doet

* Volg mij op Bloglovin’

* Like mijn Facebookpagina

Laat je mailadres achter, en je krijgt een mailtje op 24 december (kerstavond)!

Succes!

17 comments

  1. Super leuke actie! En ik moet bekennen dat ik een van die Primark fans ben. Toen ik hoorde dat er een bij mij in de stad kwam werd ik wel een beetje hysterisch. Lekker goedkoop shoppen. Genieten! Ik kan me niet voorstellen wat ik allemaal voor 50 euro kan kopen daar. Maar ik hoop er snel achter te komen :P Ik volg je niet op FB maar wel op twitter en ik heb je geretweet @xsajo https://twitter.com/Xsajo/status/542694855994916864 daarnaast volg ik je op bloglovin.

  2. Wat een ontzettend lieve winactie zeg! Ik doe zeker mee want ik ben al een tijd niet naar de Primark geweest! Ik volg je op Bloglovin en heb je FB-pagina geliked, ook heb ik dit artikel op bloglovin geliked:)

    Have a nice day!

  3. Ik vind het echt super lief dat je de giftcard weggeeft en niet voor jezelf houd. Dat laat wat mij betreft echt zien dat je niet blogt voor de free stuff en persuitjes, maar om het bloggen zelf en de interactie met je volgers! Ik doe graag mee met de actie en volg je nu op bloglovin. Ook heb ik je facebookpagina geliked (miss happinez, leila).

  4. Maar DAT zou goed uitkomen!! Ik zit namelijk mijn volgende tripje naar de Primark te plannen (echt letterlijk op dit moment!) omdat mijn vriend en ik afgelopen weekend een mid-weekje Disneyland hebben geboekt voor januari! Ik wil heel graag bij de Primark Mickey truien en accesoires gaan kopen, zodat ik in stijl outfit foto’s kan shooten in het magische Disneyland! ;)
    Ik ben te bereiken via info@nizzylikes.com, en ik heb alle stappen gevolgd! Fingers crossed nu.. :)
    Knuffels xx

  5. Wat een gave winactie! Ik heb jaren terug de Primark in Londen helemaal leeg gekocht haha en woon om de hoek van de nieuwe Primark (in Den Haag dus), maar heb helaas nog niet de kans gekregen om er naar binnen te gaan. Ik maak in ieder geval graag kans en volg je op Bloglovin’ en Facebook.
    Alvast een fijne feestdagen en een knallend oud & nieuw!
    Groetjes Lin

  6. Wat lief dat je je kaart aan ons lezers weggeeft! Ik kon helaas niet bij de Primark opening van Den Haag aanwezig zijn. Echt balen, maar ja, school hè… Ik zou het daarom ook superleuk vinden om de kaart te winnen, zodat ik toch nog een beetje kan shoppen daar! Ik volg je op Bloglovin en op Facebook :) Liefs Anniek

Geef een reactie

