INTERIOR | Interieur Inspiratie

Ik ben de laatste tijd echt helemaal gek op interieur. Ik vind het heerlijk om op weheartit door interieur plaatjes te scrollen. Het inspireert me ook met het inrichten van mijn eigen nieuwe kamer. Het leek me leuk om de mooiste inspiratie plaatjes vandaag met jullie te delen. Zoals je ziet hou ik heel erg van een wit en clean design, wat grappig is want mijn kamer is totaal niet zo. Ook hou ik van zachte rose tintjes. Kleding rekken met je mooiste kledingstukken vind ik ook geweldig.

Als jullie het leuk vinden kan ik binnenkort ook wel een roomtour doen (: Wat vind jij wat deze interieurs?

hfysgiszlarge vgu

nfjjwabvPicMonkey Collage

4 comments

Geef een reactie

