OOTD | In The Woods + update

Al een tijd geleden dook ik samen met mijn ‘fotograaf’ het bos in om wat mooie outfitfoto’s te maken. Vanwege de tentamenweek waren ze een tijdje blijven liggen. Ik wilde ze toch graag nog even delen. Zoals ik al zei was het door de tentamenweek een tijdje rustig op mijn blog. Maar, I’M BACK! Met een hoop leuke projecten, samenwerkingen en Fashion Week in het vooruitzicht. Na 3 weken tentamens wordt het weer tijd voor leuke dingen: over een week vertrek ik naar Portugal. Voor mijn allereerste tentamen (statistiek) heb ik een 9.1 gehaald. Wow! Ik kan het nog steeds niet geloven.

Morgen beginnen de shows van Fashion Week, en ik ga proberen er zo veel mogelijk bij te zijn (want druk). Natuurlijk komt overal een verslagje van!Ik bedacht me ineens dat jullie mijn nieuwe kapsel nog niet hebben gezien. Een tijdje geleden besloot ik dat het genoeg was met het lange haar, dus de schaar ging erin. Ik heb er nog steeds geen spijt van!

Van deze shoot heb ik 1 ding geleerd: nooit met een panty naar het bos als het sneeuwt. Wat was het koud!

Ik draag op de foto:

  • Sjaal – Primark
  • Jas- Parijs
  • Schoenen – Primark
  • Panty – Hema

Morgen heb ik een presentatie en misschien ga ik ’s avonds nog even naar Fashion Week. Ik spreek jullie snel weer!
Wat vonden jullie van mijn outfit?

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

2 comments

Geef een reactie

