BEAUTY | Weer Een Nieuwe MAC Baby Erbij

Yeey ik heb weer een nieuwe MAC lippenstift aan de collectie mogen toevoegen. Hier kon je al lezen over de twee andere lippenstiften die ik al heb. Waarvan er overigens nu eentje van kwijt is (R.I.P. Ruby Woo, ik heb van je genoten). Maar voor de herfst/winter wilde ik graag nog een donkere lipstick aanschaffen, dat is de DIVA geworden. DSCF1133

Door de mooie aubergine/bordeaux achtige kleur is dit dé perfecte lipstick voor de koudere dagen. In de zomer zou ik eerder voor een wat lichtere kleur gaan, maar voor de winter is hij echt perfect. Het is een matte lipstick, wat echt heel fijn is. Hij is toch iets minder donker dan ik dacht, maar dat maakt hem niet minder mooi. Door het matte blijft hij echt goed zitten op je lippen. Omdat MAC lippenstiften best wel prijzig zijn (€18,50 geloof ik) zocht ik eerst naar een dupe. Bij HEMA had ik een redelijk goede dupe gevonden, maar die bleef niet zo goed zitten als deze. Bij deze lippenstift weet ik dat hij niet ergens op mn gezicht belandt en dat ik er de hele dag zeker van kan zijn dat m’n lippenstift goed zit.

DSCF1130

Het liefste zou ik hem combineren met een lippotlood, maar gezien het budget was dat toch niet helemaal haalbaar. Zonder kan je hem ook gewoon goed dragen. Ik heb op deze lipstick wel iets aan te merken. Hij blijft wel minder goed zitten dan ik van MAC gewend ben. Doordat hij zo donker is moet je hem wat vaker bijwerken dan andere kleuren, en soms krijg ik bijna zwarte stukjes op m’n lippen. Ondanks dat is de lipstick toch wel heel fijn en vind ik de kleur heel bijzonder. Een aanrader!

Wat zijn jouw favoriete MAC lippenstiften?

 

 

 

One comment

Geef een reactie

