SPORTEN | Oefeningen voor mooie billen

Volgens mij ben ik de enige die in plaats van op 1 januari, op 1 februari begint met z’n goede voornemens. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Jullie konden hier ook al een sport artikel lezen, en vandaag heb ik er weer eentje voor jullie. Ik vind het zelf nog een beetje raar om over sporten te schrijven, ik pak voor alles de bus en lig het liefste de hele dag op de bank met een zak chips. Toch vind ik het tijd om daar nu verandering in te brengen. Ik ga gezond worden!

Sporten is daarbij heel belangrijk. Vandaag gaan we werken aan die nice booty. Het artikel van vandaag staat helemaal in het teken van squats, squats en nog eens squats! Ik vind het zelf heel fijn om via YouTube filmpjes ”te sporten”. Je hebt dan eigenlijk een persoonlijke instructeur. Je kan hem ook op pauze zetten en even rust nemen, en je kan het op ieder gewenst moment doen. Ideaal! Een kanaal wat ik echt super fijn vind is Xhit. De instructrices zijn super fijn, en je ziek een klokje in beeld met hoe lang je de oefening moet doen. Handig! Ook leggen ze alles fijn en duidelijk uit. Ze motiveren je bovendien heel erg. Zeker een tip om even te checken!

Bij de filmpjes die ik hieronder heb verzameld zitten ook een paar Xhit filmpjes. Ik heb de meeste workouts al een keer uitgevoerd en ik vind ze erg fijn. Bij sommige had ik de dagen erna enorme spierpijn (als in dat ik ‘au!’ riep bij alles wat ik deed) maar dat betekent wel dat ze werken. Ik ga weer lekker verder met trainen, en ik wil jullie veel succes wensen met deze workouts!

4 comments

Geef een reactie

