OOTD |X X X

Vandaag heb ik weer een nieuwe outfit voor jullie. Ik ben gisteren naar Amsterdam geweest en het was echt prachtig weer. We hebben de hele dag genoten en een heleboel leuke plekjes ontdekt. Op de foto’s draag ik mijn nieuwe broek van Zara waar ik super blij mee ben! Ik was heel lang opzoek naar zoiets, maar kon steeds maar niets vinden. Na een lange zoektocht liep ik tegen deze broek aan en hij voldoet aan al mijn eisen. Mijn zonnebril komt uit Italië en mijn shirt zat (hoe kan het ook anders) bij Vogue. Mijn vest komt van Primark, schoenen van Converse en de tas (verrassend) van Dille en Kamille.

Liefs

DSCF2323  DSCF2328 DSCF2326DSCF2329

5 comments

  1. Die outfit staat je echt heel leuk :) Ik ben echt fan van zo’n lange jassen! Ik ben helaas nogal klein en durf ze niet te dragen, ik lijk altijd op een smurf!

Geef een reactie

