TRAVEL| Mijn Travel Wishlist

Er zijn zoveel mooie plekken op deze wereld om naartoe te gaan. Ik zou boeken vol kunnen schrijven met waar ik allemaal naar toe zou willen en waarom. Ondanks dat ik over 2 weken naar het land van de kangaroos, koala’s en stranden ga, is er nog genoeg wat ik zou willen zien. En ja, je las het goed. Ik ga down under! Deze meivakantie ga ik 2 weken naar Australië om mijn opa daar te bezoeken (lucky me).

Australië 

Laten we beginnen met het land waar ik het net over had, Australië. Australie is dan ook meteen een verschrikkelijk groot land. Uit ervaring weet ik dat alles ver is. De ” buren” wonen een kwartier verderop. Australie heeft zoveel moois te bieden. Naast prachtige witte stranden, heeft ze ook prachtige woestijnen en oerwouden. Ik zou graag lekker bakken op de prachtige droom-stranden van Whitsunday islands, een cliché foto met het Opera House en naar die grote platte steen in het midden van Australië (je weet vast wel welke ik bedoel). Kortom, er valt genoeg te ontdekken in die twee weken.

Bali

Van Bali ziet ik altijd de prachtigste foto’s van kleurrijke bootjes en witte stranden. Ook de thee- en rijstvelden kleuren de binnenlanden van Bali prachtig groen. De tempels en boeddha standbeelden spreken me ook heel erg aan, omdat ik wel ‘iets’ met boeddha heb.

sun | Tumblr

Kaapstad

Een model dat ik volg op Instagram zit sinds ongeveer 2 maanden in Kaapstad. Sinds ik al haar prachtige foto’s heb gezien, wil ik ook echt graag naar de Zuid-Afrikaanse hoofdstad. De Afrikaanse cultuur leren kennen lijkt me sowieso geweldig om te doen. Alles is er zo ontspannen en vrolijk. De wilde dieren en nationale parken zou ik ook ontzettend graag willen zien.

Venezuela

Mijn moeder is in Venezuela geboren, vandaar dat ik dit Zuid-Amerikaanse land ontzettend graag beter zou leren kennen. Venezuela is één van de vele Zuid-Amerikaanse landen waar ik graag naartoe zou willen. De cultuur en de mensen vind ik er geweldig, ook zou het de perfecte kans zijn om mijn Spaans in de praktijk te brengen.

De ABC-eilanden

Wauw. Wat een prachtige foto’s heb ik al gezien van deze eilanden. Een paradijsje op aarde vind ik het. Prachtig. Ook lijkt de heerlijk ontspannen en vrolijke sfeer me heel leuk om mee te maken. Ik heb bewust voor de ABC-eilanden gekozen, omdat ik gewoon niet kan kiezen tussen Curaçao, Aruba of Bonaire. Ze zijn allemaal een beetje hetzelfde, maar toch heel verschillend.

☮✿★ᗷᑌᗷᗷᒪEGᑌᑌᗰᗰ✝☯★☮

 Welke landen zou jij nog graag willen zien?

2 comments

Geef een reactie

