Pressdays AW15 Photo Diary

Een tijdje geleden kreeg ik een aantal leuke uitnodigingen in mijn mailbox en wel voor de persdagen. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het leek me wel leuk om er heen te gaan. En dat was het ook! Het was ontzettend leuk, ik heb veel leuke producten gezien en ik ben weer een ervaring rijker. In deze photo diary ga ik jullie een indruk geven van hoe mijn dag was.

Simply pr

Mijn PR-bureau tocht begon bij Simply PR. Hier kreeg ik bij binnenkomst een heerlijk bakje yoghurt van Alpro. Yummie! Ik ging al snel de nieuwe GOSH collectie bekijken. Wat een prachtige dingen zitten erbij! Genietend van een ware GOSH macaron wordt me wat verteld over de nieuwe collectie. Wat een super gave collectie komt eraan.  Ik heb een primer, poeder, mascara en oogschaduwpalette meegekregen naar huis. Ook zat er een te leuke GOSH lipstick usb bij. Hier gaan jullie zeker meer over horen!

Ook werd me wat verteld over de nieuwe droogshampoos van Batiste. Batiste is hét droogshampoo merk. Ik was daarom heel benieuwd naar hun producten. Er zitten veelbelovende producten bij met lekkere geurtjes. Tot slot Artdeco. Dit Duitse merk komt in tegenstelling tot andere merken niet met iets nieuws. Omdat ze 30 jaar bestaan brengen ze hun best verkochte producten opnieuw uit. Hier zitten hele fijne producten bij. Ik kreeg de Hot Chili Lip Booster mee naar huis die groter lijkende lippen belooft (score! geen Kylie Jenner Challenge meer nodig voor mij). Ook kreeg een de High Precision Liquid Liner mee en dat is nu al de fijnste eyeliner die ik ooit heb gehad. Tot slot zat de Perfect Teint Concealer in mijn goodiebag. Dit is ook een ontzettend fijn product en de dekking is erg goed!

UPR persdagen

Daarna kwam UPR. Hun kantoor was heel groot en wit, heel mooi. UPR had het echt opgezet als een event, er was een DJ aanwezig en vooral veel lekkere hapjes en drankjes. Terwijl ik door de showroom liep zag ik meteen de geweldige collectie van Shabbies. Hier had ik met Fashion Week al een show van gezien, waar ik letterlijk ieder ding van wilde hebben. Diezelfde collectie stond nu dus in de showroom en wauw, wat blijft hij mooi!

Wat super gaaf was, was dat BLK water hier ook stond. Ik had er al veel over gehoord en nu zag (en proefde) ik het dan eindelijk in levende lijve. Voor degenen die nog niet bekend zijn met BLK water: BLK water is zwart water. Het komt aan zijn zwarte kleur door de fulvinemineralen die erin zitten. Door deze mineralen is het water super gezond.

ganbaroo pr

Tot slot ging ik naar Ganbaroo. Hier kreeg ik ook een hele leuke uitgebreide rondleiding. Wederom een prachtig kantoor op een gave locatie. Ik was vooral helemaal weg van de prachtige collectie Rosefield horloges. De collectie is gebaseerd op New York en Amsterdam. Heel gaaf om deze invloeden terug te zien in de horloges. De bandjes van de horloges zijn verwisselbaar, zodat je ook nog wat variatie in je collectie kan brengen.

Ook was het heel leuk om de collecties van Dorthout Mees te zien. Die prachtige show had ik al gezien op Fashion Week dus het was heel leuk om de kleding daar te zien hangen. De sieraden collectie van ANNA + NINA vond ik ook echt super leuk. Hele subtiele sieraden die toch iets heel unieks uitstralen.

Ik heb erg genoten van alle leuke producten en merken die ik mocht bekijken. Grote dank naar alle PR-bureaus voor hun gastvrijheid en de leuke dag!

3 comments

Geef een reactie

