Australia Photo Diary: Sydney

Dit is een vervolg op de eerdere photo diary. Zoals ik in mijn voige Photo Diary al zei pakten we het vliegtuig, niet naar huis maar naar Sydney! 

Binnen een uur waren we van Brisbane naar Sydney gevlogen. Het uitzicht was wederom heel mooi. Aangekomen bij ons hotel. Het lag op een mega goede locatie en we liepen binnen een kwartiertje naar het Opera house. DSCF2699Even de Aziaat uithangen met mijn selfiestick. Hij is serieus soms vet handig van pas gekomen, alleen voelde ik me wel echt een idioot met zo’n ding. (en de kwaliteit van deze foto is om te huilen, sorry guys)DSCF2705

Dit verkeersbord vond ik zo grappig. Dit is het bord voor als er een zebrapad is. 

Deze foto vind ik gewoon super gaaf. En nee, de tattoo is niet echt.

Sorry maar dit blijf ik leuk vinden. DSCF2736

De dag na het bezoek aan het Opera House hebben we een beetje rondgelopen in een ander deel van de stad. We gingen naar China Town en Paddy’s Market. Dit is een super grote overdekte markt. Ook hebben we in de stad een beetje gechilld in de zon tussen de palmbomen. Deze foto is gemaakt in de Chinese Tuinen. DSCF2743We gingen met een boot naar een eilandje genaamd ‘Garden Island’. Vanaf hier heb je perfect uitzicht op het Opera House en de Harbour Bridge. Daarna gingen we naar Darling Harbour. Het schijnt een heel hip stuk van Sydney te zijn bij de haven. Heel mooi.Untitled-2Ik heb een aantal foto’s met mijn telefoon gemaakt, maar die waren een te slechte kwaliteit en te rare vorm om helemaal groot te delen, dus heb ik het zo gedaan.

IMG_20150508_111055We hebben de Sydney Tower beklommen (die je ziet op de derde telefoon hierboven). Hier geniet ik van het mooie uitzicht.IMG_20150508_113820We zaten echt super hoog en je kon alles zien. We hebben zwembaden op daken geteld enzovoort. Het uitzicht was echt geweldig. DSCF2750Ook zijn we nog met de boot naar Manly Beach gegaan, een heel bekend strand in Sydney. Ik wilde ook nog heel graag naar het bekende Bondi beach, maar daar was helaas geen tijd meer voor.DSCF2811Overal vlogen deze kleine lorikeets rond. Ook grotere papegaaien zoals kakatoes en ara’s hebben we gezien. Hoe gaaf?DSCF2832Het prachtige uitzicht toen we terug gingen van het strand. Je ziet (heel klein) het Opera House en de Harbour bridge.

One comment

Geef een reactie

