Keep your hat up

Toen het nog mooi en zonnig weer was (die goede oude tijd) ben ik gaan shooten met een fotografe. Op Strijp S in Eindhoven hebben we binnen 1,5 uur een paar toffe plaatjes geschoten. Helaas zijn er buiten geen kleedhokjes, wat zorgde voor heel wat gênante-omkleed-momentjes. Oeps.

Ik draag een nieuwe top en een nieuw rokje, allebei van H&M. Ik schreef laatst al een artikel over button front skirts en nu ben ik er zelf ook trotse eigenaresse van :). Het tasje en de hoed komen van Primark en de schoenen van Converse.

Wat vind jij van de outfit?

IMG_5816-bewerkt IMG_5822-Recovered (2)IMG_5776-bewerktIMG_5771-bewerkt

4 comments

  1. Het is niet mijn stijl :) maar ik vind het je leuk staan :). Ik vind de t-shirt wel leuk, die zou ik mij zeker aanschaffen, ik hou van streepjes :D

Geef een reactie

