Het mooiste interieur voor de herfst

Het wordt kouder buiten, mistig in de ochtenden en de blaadjes verkleuren: de herfst komt er weer aan! Een nieuw seizoen betekent nieuwe trends op het gebied van mode, maar ook zeker op het gebied van interieur. In dit artikel bespreek ik een aantal interieurtrends met jullie en vertel ik waar je deze kan kopen.
Untitled-2

Ik ben echt helemaal weg van interieur. Zeker sinds ik een kamer heb (en dus een hele kamer heb om in te richten! Yeeuuyyy!) vind ik het erg leuk. Ik doe dan ook graag nieuwe ideeën op wat betreft interieur. Zo kan ik me dagen lang vermaken op Pinterest met interieur plaatjes. De volgende trends heb ik eruit gepikt.

Koperen accessoires

Koper is dit jaar echt een trend, je ziet het overal terug komen. Ik vind het zelf echt een hele leuke trend. Koper ziet er snel chique uit. Het zijn leuke, subtiele details die iets een hele andere touch kunnen geven. Het handige is ook dat het eigenlijk overal bij past. Of je nou een romantisch of een industrieel interieur hebt, koper past er altijd in. Ook geeft het een hele warme uitstraling.

Hieronder de leukste koperen accessoires op een rijtje:

Koperen acccessoires 1.Koperen lamp 2.Koperen klok 3. Koperen spiegel  4. Koperen mand 

Grafische vormen

Grafische vormen zijn momenteel helemaal hot. Het hoort een beetje bij de Scandinavische interieur trend die nu gaande is. Ik vind dit er heel hip en modern uitzien. Er kunnen leuke kaarsjes in gezet worden die de moderne uitstraling net wat meer warmte geven.

kaarsen

1.Koperen kaarsenhouder 2. Kaarsenhouder kubus 3. Hoge grafische kaarsenhouder 4. Riverdale windlicht

Aan de muur

Zo’n witte muur is ook maar saai. Op Pinterest zie ik heel vaak muren met allerlei verschillende soorten en maten lijstjes voorbij komen. Dit vind ik echt geweldig. Ik ben de laatste tijd op zoek gegaan naar de leukste printables op Pinterest om zelf uit te printen. Mocht je nou iets minder creatief ingesteld zijn, staan hier ook hele leuke kant en klare lijstjes.

fotolijst1.Fotolijst quote 2. Fotolijst zwart quote 3. Fotolijst maan 4. Fotolijst fotocamera

Planten

Ik vind het zelf echt super leuk om mijn interieur vol te gooien met planten. Het liefst zou ik mijn kamer in een halve jungle veranderen. Naar mijn idee kan je dan ook nooit te veel planten hebben. De handigste planten om binnen te hebben zijn vetplanten. Deze hebben weinig verzorging nodig en blijven lang goed. Speel met je planten, ze hoeven niet alleen maar te staan, maar hangen kan ook!

planten1.Plant hanger 2. Koperen bloempot 3. Grafische bloempot 4. Omgekeerde bloempot 

Voor welke trend zou jij kiezen in jouw interieur?

One comment

Geef een reactie

