Hotspot: Danny de Cactus

Vandaag was ik in de cactus hemel. Nee maar echt. Ik heb nog nooit zo veel en zulke mooie cactussen bij elkaar gezien. Als ik toch eens een miljoen had hè… Helaas heb ik geen miljoen (en als ik het wel had, zou ik het probably ook niet op maken aan cactussen) dus bleef het bij kijken…maaaaar dat is helemaal geen straf in deze leuke winkel!DSCF4013Via instagram had ik voor het eerst van deze winkel gehoord. Ik moest en zou er naartoe gaan! De eerste keer dat ik er kwam, was hij tot mijn grote verbazing gesloten (een goede tip voor als je deze winkel ook wil bezoeken: hij is gesloten op maandag en dinsdag) Bij de tweede poging stond ik gelukkig niet voor een gesloten deur en huppelde ik naar binnen.

Toen we binnenkwamen was het echt alles wat ik ervan verwacht had. Ov-er-al stonden cactussen. Ik wilde ze allemaal hebben. Ook hadden ze allemaal andere ‘prullaria’, zoals wierook en dromenvangers. Met een klein trapje kon je naar boven waar ook nog allemaal Marokkaanse lampen hingen. DSCF4026Als je een keer in Rotterdam bent, is een bezoekje aan Danny de cactus zeker de moeite waard. De winkel bevindt zich op Schilderstraat 63 a. Je kunt even op de website kijken voor openingstijden of andere informatie. DSCF4036DSCF4042DSCF4044

One comment

Geef een reactie

