Outfitfoto’s maken op een dak in Manchester.

Daar sta je dan: op het dak van een anti-kraakpand in Manchester. Voor je denkt dat ik een mega rebel ben: helaas, ik moet je teleurstellen. Het was volledig legaal om te doen, maar dat maakte het er niet minder leuk op ghehe. DSCF4498Vorige week was ik met school een week op studiereis naar Manchestaaaah. We hebben daar van alles gedaan, waaronder een samenwerking met Manchester school of Art. En dat was net zo vet als het klinkt. De school zelf was net alsof je Project Runway binnen liep. Overal grote glazen ateliers met paspoppen en stukken stof. En hoe de mensen zelf gekleed waren was misschien nog wel het meest bijzondere (denk aan een 3 centimeter korte groene pony, met dreadlocks en een piercing in je tandvlees en in je neusbot). Ik voelde me wel een beetje underdressed tussen alle mega creatieve modestudenten.

Voor een project van Manchester school of Art gingen we dus naar een anti-kraakpand. Hier moesten studenten in groepjes een kamer aankleden met een zelfgekozen thema. Best een vette opdracht. Ondertussen ging ik op het dak samen met Eva (bedankt voor de foto’s Eef) plaatjes schieten van mijn underdressde outfit. Wat ik draag: Jas – Boohoo, Blouse – Pull & Bear, Jeans – ZARA, Schoenen – Nike, Zonnebril – Forever 21.

Ben jij wel eens in Engeland geweest?DSCF4499 DSCF4509 DSCF4514 DSCF4528

2 comments

Geef een reactie

