PERSONAL | Update ✌

Zo, dat is lang geleden! Hier komt even een korte update omdat ik zo lang ben weggeweest.

DSCF3652

De laatste paar weken had  ik gewoon echt geen zin om te bloggen. Het was heel gek eigenlijk. Ik had er gewoon écht geen zin in. Ik had het gevoel dat het me toch niks opleverde.

Maar nu zit ik weer vol energie en ga ik weer hard voor jullie werken! Ik ben bezig mijn zaken wat meer te organiseren, dat heb ik al voor school gedaan, en zal ik binnenkort ook voor het bloggen doen. Deze zal ik natuurlijk even met jullie delen.

Maar laten we wel eerlijk zijn…school gaat voor bloggen. Zeker in mijn examenjaar en met mijn vwo-plannen. Er komen weer ontzettend drukke weken aan, en ik sta stijf van de stress dus dan wil het bloggen er nog wel eens bij in schieten. Maar als ik eenmaal mijn examen heb gehaald, kan ik fulltime gaan bloggen en events bijwonen, en wil ik ook stappen verder gaan zetten.

Voor nu zal ik mijn best voor jullie gaan doen, ik ben al begonnen met een aantal posts vandaag… I’ll keep you posted!
Liefs Ellis

Plaats een reactie